back on track

Nu är jag uppe på fötter igen, men kan dock inte gå så bra i trappor.
De flesta av er vet nog inte vad som hänt och varför jag inte bloggar just nu... har skrivit på dv så tkt de va onödigt att skriva här. men skriver kortfattat.
Åkte av Manadis, åkte ambulans till falun,blev inlangd där och kom hem med inre blödningar och mjukdelsskador.

Idag kommer de bli de första dagen som jag är ute, jag och mamma ska åka och hälsa på gården:-)
Där väntas även min mobil och kamera...har en massa bilder jag längtar efter att få visa upp!
idag har jag mest setat vid datorn och pysslat med bloggdesigner.... som ni kanske ser har de pillats en del här i bloggen;) ska göra en testblogg när orken kommer.

Nu vet ni lite kortfattat, hoppas ni fortfarande hänger kvar då jag kommer ha en gästbloggare här är de tänkt 1 gång om dagen,säger inte vem de är... om de nu blir av så kommer hon vara kvar veckan ut. kramkram!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback