fotografering-sos alarm-

Mycket fint väder för lite fotografering, kommer inte ihåg senast när jag var framför kameran.. annars är de ju jag som är bakom den;) jag tkr inte direkt om att vara framför, men vad gör man inte för sin söta syster....hm.
Första bilden är min lillasyster, resten utav bilderna är det hon som fotat.
Måste bara dela med mig medans jag är på sprutt!
jag och mamma var ensama hemma några timmar senare.
Mamma blir lite irriterad över nått som piper, så hon börjar dra ut alla larm - de visade sig att vi hade flera gamla-
sen började de tjuta, högre och högre och högre och flera larm samtidigt. Tillslut kunde man inte vara inne i huset. Man kunde knappt vara ute heller man var tvungen att hålla för öronen. Ut med skadad hund och jag och mamma springer ut. Letar efter telefoner och grannar kommer. Haha. Så ringer sos alarm och sa att de kommer fortsätta tjuta tills brandröken förvunnit.... haha mamma skriker rätt ut VI HAR INGEN RÖK, tjejen i telefonen '' oj då, ja då blir de värre''. de hade tänkt skickat hela insatstyrkan men brandbilar och köret.
Ja de har vart KAOS här hemma i lilla Fagersta, hade nöjt mig med lite peace i Kunga Stallet. tillsvidare får ni lite fotobilder!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback