Sanna hänka på till hästarna:)

Hade med mig Sanna till stallet idag, haha en nästan helt okänd person men som blev lite kändare för mig idag:) Hade verkligen roligt idag, kul att du ville följa med Sanna!
Vi gick väl in till fölen och sen till valackerna och gosa och skulle ge dem godis, dock så tog de ett tag för Sanna att våga ge en godis men hon lyckades, tyckte de va riktigt bra gjort för att vara lite hästrädd!
Tog sedan in Trottur och red en sväng, jag och sanna träffade på en huggorm och en snok. haha tror båda flög i luften xd
Gick upp till frida och snacka lite, är rätt ovant att jag inte kommit upp till huset på ett tag haha!
Sen tog vi in Pilo och borsta och bara pyssla om honom:)
Dagen har vart kanon



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback