Ganska surt må jag säga!!

Åh vad depp jag känner mig, och nu måste man vänta till Torsdag tills man kan åka ut till stallet...... Hur kul är det här lovet egentligen? Skulle ju bara vara ute i stallet och ha kul. Aja inget att göra åt, får hitta på nått annat tills dess. Det blir torsdag och sen lör, sön denna vecka. Får ta glada minen och längta tills dess istället! Hoppas Frami har fått skon påslagen då, vi ska rida för Frida(stallet) så jag kommer vara jätte nervös fast jag blivit ganska van men var iof ganska länge sen jag red för henne:-) extra nervöst när jag ridit F en gång innan, men bara jag har den positiva inställningen så tror jag det kommer gå jätte bra..... 100% säker att jag får gå därifrån med värk från topp till tå om jag känner fröken fräken Frida rätt;)
Ska upp tidigt imorgon och tjäna lite cash, bra att fördriva tiden!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback