hur skulle de se ut& påverka mig?...

Ett liv utan hästar, hur skulle det påverka mig?
-Jag märker hur mycket det skulle påverka mig när jag är hemma flera dagar i rad från stallet, jag blir rastlös och har absolut inget att göra. Sitter framför tv:n och datorn och gör-ingenting. Sover och trökar dagarna långa och hoppas på att nått intressant ska hända, jag orkar inte göra nånting!
Jag skulle nog bli väldigt isolerad och en ganska tråkig person över lag, framför allt så blir jag irriterad och låter det gå ut över min familj.
Jag är en sån person som behöver röra på mig, vara ute i friska luften och hela tiden vara upptagen med saker, då mår jag bra. Speciellt hålla på med det jag älskar och vara bland djur, hästar som hundar, ja allt. Älskar känslan av att komma ut till stallet allt är bara så lugnt och skönt, ingen trafik och man kan bara sköta sitt.
I nuläget skulle jag inte klara mig utan hästar, även fast de ibland måste bli prio 2 när det gäller skola osv. -de är ju en del av familjen i mitt liv-men de får mig att vilja göra allt de där jag inte skulle kämpat för innan. Tex som gymnasiumet, när jag fick se mina betyg vart jag lite besviken men ska göra allt för att komma in på de jag vill, för hästar är inte bara in hobby utan de vill jag jobba med i framtiden också. Som person blir jag glad av att över huvudtaget vara bland djur och på gården, träffa annat trevligt folk som har samma intresse!
Klarar knappt av några timmar i västerås;)

Ja som sagt, vet inte hur mitt liv ens skulle se ut utan dessa fyrbenta vänner! och dessutom är det lite av ett äventyr det hela.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback