Mår lite bättre:)

Känner mig ynkla bättre idag så har plockat lite ridkläder och så. Visade sig att jag har drygt 7ridjackor om inte mer + tiotal tjocktröjor/piké tröjor... haha undrar vart allt kom ifrån:p
Jaja nu har man allt på ett och samma ställe, ser mycket fint ut. Hittade även schabrak, paddar, ländstäcke och annat ''skit'' från när jag red storhäst & större ponnysar.
Och det som igår var en 30 minuters snöstorm är idag en solig och varm dag så gick utanför dörren och fota lite, skönt med lite frisk luft.
Haha är så trött på ridstrumpor som ligger ÖVERALLT och hål i alla typ, så idag tog jag tag i de, slängde en hel hög med håliga strumpor och gjorde en hängare för hela och mestadels nya strumpor... mycket snyggt, jag vet;)Istället för att slösa pengar på allt jag redan har, lyste det upp för mig att mössor-vantar/Ridhandskar kanske borde köpas in?


sv: Tack!

absolut, ska försöka göra en video om det! :)

2011-12-05 // 12:17:18

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback