Video

När jag började rida på Kungaskogens Islandshästar så fotade vi mycket ute i det fina vädret då det var sommar. hittade då en video som jag hittade i ett album av en slump så tänkte dela med mig utav den. Det är min syster (hon är inte direkt ett häst fan)som gjort den åt mig så texten kan vara lite konstig. Gulligt, eller hur men får ta och göra en jag nån dag när vi fotat lite nya bilder. :)
Nu när jag hittat denna så vart jag sugen på att filma när vi rider också, skumt och se sig själv på film...



» Lisa

Vad gulligt av din syster, hon lyckades verkligen pricka rätt. Kan du inte lägga upp en film från när du filmar med din kamera? Hade nämligen tänkt köpa en likadan men velar mellan den och canon.

/Lisa

2011-12-31 // 01:27:16
» Elin

Hej Lisa! Ja visst är hon en riktig pärla;) hehe...

Ja de kan jag absolut göra, har en gammal film i samma album som jag filmat med, kan mejla dig när jag lagt upp den om du inte kikar in här:) Nikon är ju klart bäst, filmar i fokus&HD.

2011-12-31 // 01:31:39

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback