...

Stallet idag, fanny hängde med. Känner inte för att blogga så blir ett trist inlägg bara för att jag mår sämst just nu.
Vi mockade, fixade vatten, donade och sånt. Sen tog jag in pilo men när jag skulle ta ut an från hagen så börja han stampa och kasta sig bakåt och stampa, stampa och kasta sig bak eller fram så vart ganska chokad. vart han rädd för nått? Ja vem vet, red honom iallafall typ rekordsnabbt då tiden inte räckte till och pappa kom (fanny skulle vara hemma halv 8 så fick gaaaanska bråttom)

Nu ska man bara försöka rensa tankarna, komma på nån lösning och bara försöka släppa allt ''ont''. Men känns som att inget, INGET kan fylla det jag saknar just nu.... ska vara glad så länge de varar även fast de är det svåraste....



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback