Ge mig mina saker^^

Väntat i månader nu!! Att beställa en ynka mössa och en piké tröjja ska ta drygt 2 månader att få hem, hööööks hallå vaknaaa?!?Undra hur länge jag skulle fått vänta om jag beställde mer, är det ens normalt att få vänta så här länge? De brukar ta max 7 abetsdagar för dem att skicka när jag beställer i vanliga fall.. aja inte långt kvar, de skulle komma senast 5 november(!) tycker dock att Hööks ska ha lite beröm för sina urval av kläder och annat, de börjar gå framåt... hoppas kvaliten är detsamma bara.
Sitter iallafall och kollar på lite vintersaker som måste beställas, jag måste bara ta mig orken att klippa på ''köp'' knappen.
Medans jag ändå är igång så kan jag passa på att visa vad som står högst upp på önskelistan för ett väldigt saftigt pris! Så det är väl tur att jag inte önskar mig så mycket i jul, men visst är de snygga!! ( tur att julen är nära)
-Här är lite saker som jag måste köpa inför vintern, vissa saker har jag redan mycket utav... men bättre för mycket än för lite;)
*varm och mysig mössa från Horze, super snygg.
*Super snygg halsduk också från Horze, dock i brun färg.
*varma vantar
*underställ
*fodrade stallskor
*Mer reflexer!
Nån mer än jag som älskar vintern? (bortsätt från kylan och ovädret som kommer ibland) Jag älskar snö! speciellt när de är tunt glittrande snö på träden...:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback