imorgon tar vi nya tag

Eftersom jag snart eller om några månader förhoppningsvis flyttar hemifrån har jag bestämt mig för att träna på att vara lite mer ekonomisk, försöka tjäna och spara pengar helt själv utan att mina föräldrar ska behöva stå för allt. Så jag har råd att bidra med lite egna pengar och förhoppningsvis ha råd att ta med häst till gymnasium.

Så imorgon kommer jag ha mina första egna ridelever som jag ska åka iväg och hålla lektioner för, super duper spännande! Så framöver blir de väl även att lära sig så mycket som möjligt utav hur det är att vara ridlärare från bästa Frida, har redan mycket på benen men man kan aldrig vara fullärd sen är ju Frida vuxen så hon kan förmedla saker bättre och ge goda råd och tips. Så himla glad för min skulle och jag hoppas verkligen att allt går bra och framförallt att de tycker att jag lär ut bra:-) Spännande spännande! iiih haha överglad Elin här!
Skriver imorgon hur allt gått.
Känner att allt ont rullar ut från min kropp och nu tar jag bara in det goda, tack alla mina vänner för allt stöd ni är helt otroligt underbara allihopa!
Nu tänker jag ta in de goda och ut med de onda, allt känns så bra.

~För varje dag som andra skiner upp min dag, desto mer känner jag att jag kan klara flera steg nämre än vad jag själv innan trott.~





Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback