saftigt pris dedär!

Känns väldigt ledsamt att säga detta, fäller nästan några tårar när jag tänker på det... att veta att alla mina pengar kommer på ett klick kommer försvinna, de är tufft.... Tur att julen ligger och lurar. Säger bara en sak : DET VAR ETT JÄVLA SAFTIGT PRIS!:-(( men de är saker jag behöver.
*varmfodrade ridstövlar
*HV Polo Piké tröja
*HV Polo Tjocktröja
*Varmfodrade handskar
*Varm mössa
Som jag skrev i tidigare inlägg så har min pappa varit jätte duktig ute i stallet så jag fråga idag om han vill rida ut på Lördag- han kommer troligtvis få hyra häst tror jag- och han sa Ja kanske de, han är faktiskt jätte duktig. I somras när min mamma fyllde år köpte jag två lektioner till henne och pappa vilket var super skoj att se medan jag stod där och fotade. Min mamma har tyvärr ingen talang och såg väldans rädd ut ''häästen rör på sig!'' men pappa därimot ser ut att ha ridit hela livet, han förstod allt och såg ut som en riktig ryttare... haha cred till de.
Har alltid önskat att mina föräldrar ska vara mer delaktiga i mitt intresse men har vart svårt då de båda vart rädda- är inte så rädda nudå- så jag är super glad!


» Linda

Jag har redan lagt till dig på blogglistan!

2011-11-10 // 22:58:20
» Elin

hej! jag såg det inte förrän jag skickat iväg igen,sry för de:)

2011-11-11 // 10:00:09

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback