Stockholm horse show~globen

En massa bilder från idag! Kanske inte världens bästa men har iallafall haft så sjukt kul.
Buss till stockholm i drygt 3 timmar, sedan virra vi runt och gick in till anexet när vi anlänt. Det var så fullt att man knappt kunde röra sig, folk överallt. Direkt när vi kom in så mötte vi Nellie och folket från Ponnyakuten och några minuter senare lyckades jag träffa Sara och annat folk.
Handlade lite ridstrumpor och tröja, när vi gick upp så stannade jag till och såg Sara Henriette så var ju bara tvungen att få autograf och bild;)
Var någon läskig björn/hund som ville krama mig, jag lovar den var jätte läskig!:s hahaha ''krama mig, krama mig, ohoo''
uuppvisningar mm var det i början, sen typ tävling mellan hopp&dressyrlaget, Malin Bayard va så jäkla kul... hunden va ju as knäpp xd
Ja, bilderna får tala för sig själva.... Lorenzo var såååå himla grym! as häftigt:)

3 timmars bussresa hem igen, sedan tvingade Fanny mig att komma ned till Fritids så nu är man skapligt död.






härliga bilder! :)

2011-11-27 // 10:45:32
» Elin

tack!:)

2011-11-27 // 12:47:12

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback