Vad föredrar ni?

Förut så hade majoriteten som red islandshäst jodphoursbyxor, mer känt som islandsridbyxor. De finns i en massa olika färger och storlekar så att de ska kunna passa alla.
Men nu på senare tid har de börjat komma mer och mer som rider med vanliga ridbyxor och stövlar. Nästan alla gör det nu kan man praktiskt taget säga. Jag föredrar vanliga ridbyxor och stövlar, dels för att jag tycker att när man har islandsbyxorna så blir de snabbt smutsiga nertill men vissa är faktiskt väldigt snygga.
Jag tycker mer om vanliga ridbyxor och stövlar då jag får mer stöd och ger en stadigare skänkel och de 'vanliga' ridbyxorna finns det gott om jag tycker att jag ser de överallt i alla olika färger och format medans jodphoursbyxorna kanske finns 2% på en sida.
Vad tycker ni är skönast, snyggast?



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback