Barn,Erill& ridkläder!

Var en massa barn ute som vivlade upp stallet när jag kom ut idag:-) Synd att det inte var så varje dag.
Riktigt kul att ''delta'' i ridlektionen-som jag förhoppningsvis kommer göra när jag är där de är lektioner- man lär ju sig en hel del och ser hur Frida har lagt upp en lektion för ja vad de nu kan vara... mer än nybörjarhållet kanske? Idag var Charlie en liten surflik ''inget funkar juuuu, han vill ju inte svängaaa.... ååh jag vill inte trava'' han red på finste Trottur. Haha känner igen mig i honom, jag var typ så jag å i början xd Fick han tillslut glad och Trottur har väldigt långa ben så Charlie sken upp och sa ''vad snabbt vi travar!!'' fast vi skritta lite lätt haha. De vart lite trav också vilket lät lite mer såhär från C:s sida ''de skuuuuuumpaar *fniss* '' hhaaha han är så gó. :-)
De andra barnen såg ut att gå bra för också.
När alla åkt hem tog jag in Erill och red han i paddocken. Det gick faktiskt helt okej, men inte över bra linjen. när vi trava på en volt försökte han smita några gånger, men idag fick han inte komma undan så han han aldrig springa åt de hållet som han ville. Vi gjorde lite volter och krumelurer, snett igenom och sånt. Ja jag kunde inte vart nöjdare för idag:-) Duktiga Erill!
När jag kom hem väntade mitt saknade paket från Hööks.se som jag beställde för säkert 2 månader sedan. Där i låg min underbara Crw mössa i svart färg & min snygga marinblåa piké tröja. Allt satt perfekt och de var så sjukt snygg måste dock köpa en varmare mössa till i vinter men ja, vad är det jag inte behöver köpa?
Nu ska jag äta en macka och bära in min sovande hund till sin säng som förövrigt även är min säng, hon är så himla söt när hon snarkar speciellt när hon ligger och sprattlar och drömmer om något hahaha.

Såhär såg de ut, öppnade direkt ur paketet och sedan vare bara att dra på sig!





Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback