håller bloggen vid liv även vid dåligt väder;)

Letar efter någon som vill blogga med mig, dock inte på denna blogg då den enbart handlar om foto och stallet alltså om mig kommer alltså blogga här också såklart. Bloggen är ju mitt liv;) Skulle vara kul att hitta någon med samma intresse, osv. Fick dock en j*vla massa PM på DV när jag fråga xd haha man har några att välja mellan:) Så ska väl sitta och klura, vet dock inte hur många jag ska ragga upp än, har 1 som garanterat ska vara med, hon är verkligen grym med sina hästar!
Idag blir de inget stall, valde bort den idag då de är fööör trist väder. Inge kul alls, köpte nya skor idag. Senare blir det att fira zidde!
Har ingen lust alls att blogga sådana dagar, man har ju inget att skriva om men bara för att hålla bloggen vid liv!
Älskar denna bild så fruktansvärt mycket på min fina hund♥ Förövrigt så har hon lärt sig en massa, de senast lärda tricken är Buga, spanskskritt och skänkelvikning. Skänkelviningen är dock lite kvar att slipa på, men vad säger ni? Min lilla hästhund!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback