iväg på kurs, spännandeee!!!

Då jag inte har vart så mycket i stallet eller av någon anledning bara skrivit kortfattade inlägg så har de blivit så att jag fyllt ut med lite artiklar om ni undrade.
Just nu är jag inte så hajtech på att få någon som kan fota när jag rider så de är ju också lite tråkigt. Men ska tvinga mina föräldrar sen jag förhoppningsvis får en ny systemkamera på tisdag?^^
Sitter iallafall här med ridkläder på sisdådär halv 8 på morrn, ska snart äta frukost och bege mig till stallet. Ta in Erill och borsta på honom. Kl 10 är de kurs för Carolina Grudin, har nog nämt de i ett annat inlägg tror jag.
Har sett framemot de väldigt mycket!!!
Ni vet väl mitt intresse för klipp å klistra på kvällarna när man inte har något att göra.... ja... och här blev gårdagens resultat! Har inte bestämt mig än om jag ska fortsätta finslipa på den eller inte, bilden blev dock liten nu för jag orka inte ändra bredden från 400 till 600. Men de duger:) Har faktiskt blivit riktigt hajtech på ps nu, hittar alltid nya saker varenda gång vilket jag tycker är kul då man får expermintera med bilderna lite;)
Dags för mig att få i mig lite mat, bloggar i eftermiddag sen om hur allt gick och vad vi gjorde!
btw, ni får va på mig lite extra, nya bilder behövs ju... kanske blir de ett höst tema nästa gång eller vad säger ni? Frida ska ju faktiskt få vara en liten ryttarmodell när jag har ny kamera.... behövs till hemsidan;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback