kul att ni fortfarande kollar in mig!

kollar på statistiken och ser att det är många som fortfarande följer mig, kikar in och kollar om jag kommer tillbaka! Jag kommer så småningom men kommer troligen byta namn och adress, men om jag gör de så återkommer jag.
uppdatering: Just nu är jag på VÄLRDENS bästa prao, har otroligt kul och lärt mig en massa. Roligt arbete hur de än ser ut för man har ju så TREVLIGA kamrater och handledare här borta, de ville ha kvar mig ett tag till men jag åker hem imorgon.... lärt mig en massa om unghästar och den dagliga ridningen, vad som krävs på heta hästar( haha ja mina byxor/strumpor är knallröda efter staketet) men de var så jäkla kul ändå!! än en gång så säger jag att jag har lärt mig ENORMT, allt från hästar till trädgårdsarbete dvs mörda lite träd och buskar, häckar och sånt där;) har saknat mitt godis. Kommer ju inte vara borta från forsen för alltid;) i will get back... om nån/några veckor!:---) Träffat massa trevligt folk också!

Vi hörs, kanske.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback