häst jag inte kommer ihåg namnet på haha!

Sov hos vickan igår tills idag, så vi åkte ut till stallet vid 10 ungefär. fixade och donade, sen ska jag lära känna denna filur på bilderna nedan ( haha har dock glömt namnet, konstigt nog) Hon var väldigt framåt och så, kan man ju inte kalla den hästen seg och trist direkt:) va lite fart i henne! Men de va kul, gjorde några saker från kursen. Ska fortsätta träna på resten nån annan dag, gjorde hälften idag. Trängselleken känns de som att man kan vänta ett tag med tills jag lärt känna henne mer.
Idag har jag lärt mig en sak, jag ska vara mer bestämdare. Fast de är en sak jag alltid fått behövt jobba med.
Annars var de en rolig dag med vickan och ute i stallet, tiden flyger iväg när man har roligt:)
Kommer ett inlägg och bilder lite senare om PiloPilot!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback