låååång d-d-daaag!

Ännu en dag denna helg som man vaknat tidigt. Åkte till stallet med lift från farmor, sedan åkte jag Frida, Tore och Charlie till fors gård för att kolla på tävlingar. Såg och träffa gammalt folk, eller nää inte så gammalt;)

När jag kom hem så fixa jag lite och sedan red jag Pilo, de gick så in i bombens bra när vi skulle göra skänkelvikning... han var dock väldigt seg och bocka som vanligt, men de får jag stå ut med.
Efter de fixa jag lite till och sedan red jag Aurora, då hade det börjat regnat så jag red ut barbacka. Alla hennes gångarter är jätte mjuka så man slipper sitta och skumpaskumpa;) Galoppen va jätte härlig. De är så kul att se att hon tycker de är kul iallafall, även fast de är lite jobbigt för en tjock tant höhö.

Lite bilder. Emily med sin häst Julia om jag minns rätt.
om du är med på nån utav bilderna här och inte vill vara med, kommentera!


Titta vem jag hitta, lollo! ;)



Lollos häst var grym på tölten!!




och denna häst blev jag smått kär i:)



Hittade emmmmeeelie boström också;) han dock inte säga hääj....


Fridaaa:-)


Du råkar inte ha bilder på en svart pålle med ryttare med vita/svarta byxor och grå islandströja? :) Alternativt en svart häst och en ryttare m svarta byxor och svart islandströja? :)

2011-10-05 // 18:12:25
» Elin

Hej! Hm, ska se vad jag hittar men tror inte de. Haha jasså var de du? men dig såg jag ju;) Säg till om de kommer nå fler tävlingar så kan jag komma och fota!

Btw, Frida som äger Kungaskogens islandshästar vill ha lika braxxor som dina hähä^^

2011-10-05 // 18:33:09

Haha om du menar mina byxor så är de ganska basic xD

2011-10-17 // 09:05:08

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback