va ett tag sen..

slänger upp ett inlägg, för nu var de några dagar sedan...
Igår åkte jag med Jenny hem, vi fixa och dona. Sen kom tjejerna till Bärke, vi hade så himla kul. När jag kom hem var jag jätte trött och höll på att somna sittandes i soffan haha. Somna vid en halv 1 kanske, och vakna nu såhär tidigt på morgonen?!? De var onödigt.... suck
I dag Till lunch ska vi åka och kika på en hund renrasig Engelsk Staffordshire Terrier som heter Maja, jätte fin är hon!!

Sen åker jag till min älskade kusin som jag inte träffat på HUR länge som helst, behöver verkligen få träffa henne, så är där tills på Söndag. Blir alltså inget stall idag. På söndag ville hon åka med till stallet där jag är, så dit åker vi först. Sen åker vi hem igen och åker till min hennes häst simbaa♥
Dessa bilder är ENDAST provbilder, Jenny vill du inte ha loggan så får du skicka ett mejl på fejjan♥



Vad heter den gråa hästen? =)

2011-11-22 // 15:46:00
» Elin

Vet inte riktigt vad den heter, det är min kompis häst. tror hon sålt den nu men är inte säkert:)

2011-11-22 // 20:26:07

Okej, kan du kolla upp vad den heter? :) Ser precis ut som en häst jag haft..

2011-11-23 // 07:56:29
» Elin

Ja absolut,De som äger honom heter Björk i efternamn.. Hästen är arab & heter TS My doll men kallas för Dockan:)

2011-11-23 // 09:12:02

Tack, det var tyvärr fel häst då.. Men väldigt lika var dom! :)

2011-11-23 // 09:54:39

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback