Erill.

Om mig och Erill.
Erill från Pollacktorp, en mycket fin vallack på 6år. Han är otroligt mysig och snäll i all hantering, är mycket social i hagen och gillar uppmärksamhet. Jag kan stå och gosa med han i timmar om jag så vill. I ridningen är Erill mycket bestämd och har mycket egen vilja, då kan jag ofta bli frustrerad och okoncentrerad men de är nått jag måste träna på. Vi funkar bäst när de är nån i paddocken som säger hur jag kan göra och lösa olika situationer, de är ett sätt jag tycker funkar bra.
Jag tycker det ska bli kul att kunna utvecklas med honom och se hur långt vi kan komma, men de är lång väg kvar. Nått som jag måste träna på är att ha bättre tålamod, inte bli allför frustrerad och suga upp alla råd jag får som en svamp. :)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback