orolig, men allt ordnar sig!

Vad hände med ordet fullt upp? Känns nästan lite konstigt att åka till stallet varannan dag och hela helgerna, innan åkte man alltid till stallet VARJE dag och de var alltid fullt upp. Men nu går jag i som sagt 9 an och först av allt kommer skolan=betygen, kommer bli stressigt som fn med nationella och allt samt hästarna så har vart så himla mogen ( så himla tufft att bryta en vana ;) ) och tagit beslutet att dra ned på hästar och stall. Har funkat hittills väldans bra och jag tror jag impar lite extra på lärarna;)hahaha!
Har börjar fundera enormt kring vad jag vill gå för gymn, eller ja vad jag vill bli i första hand, utb efter gymn osv. Nu står jag här i ett läge mellan naturbruk inr häst, naturbruk inr häst profil islandshäst, ridsportsgymn inr häst eller bara island?
Och de är inte långt kvar alls tills ansökningarna ska lämnas in:((( men just nu har jag hittat en jätte super mega bra linje i östersund- naturbruk inr häst profil islandshäst samt ingår de läsning om en del djur och sånt på hälften av lektionerna:) låter precis som nått jag skulle passa in i...men så har vi ju de här MEN. De är en liten skola, inte plats för många alls..... då bara antar jag att betygen krävs hyjävla höga eftersom de kanske, kanske är många som söker? Aja orkar inte tänka på detta nå mer eller rättaresagt skriva om detta just nu för ska till SYON den 20:)
få se om jag kan få lite hjälp^^



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback