Dags för lite vår städning + fotografering:)

Åka till stallet efter lunch, underbart väder, jag är glad och då är troligen Rodi ännu gladare. Förhoppningsvis lättfångad i hagen också:)
Dagens planer ser ut som så att jag och Rodi ska blir fotograferade, blir nog visippefotografering och vid "lilla vattenfallet", men allt beroende på om denna person som ska fota åker med såklart. Efter de så ska jag rida lite i paddocken, känner att det får vara slut på slapparveckan nu, har mycket som ska göras och tränas på.

Alla lädersaker, grimman, träns, sadel och tillbehör ska smörjas, schabrak ska borstas/rengöras, hans täcken ska fixas + våran lilla "hörna" och bara allmänt göra lite saker snygga. Får bli min lilla vårstädning:-) Så har lite att sysselsätta mig med idag, hoppas verkligen att vi blir fotade, har alltid velat ha en vitsippefotografering med Rodi!
Ses & Hörs, ha det bra sålänge.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback