Framkallat foton!

Det här med att framkalla foton, tog ett tag. Har aldrig i hela mitt liv framkallat foton från internet, har ju sparat alla mina bilder på datan och vart nöjd med det.
Har nyss klickat på "klicka hem- knappen", 12 bilder på Rodi, samt mig och Rodi som ska sättas i ramar. 3 stora bilder, 5 små som ska in i en och samma ram och 4 mellan stora som ska sättas under den långa ramen.
Kommer komma hem om ca 3-5 dagar, wiii! Jag är redan nöjd och vet att jag kommer bli ännu nöjdare sen.

Har velat gjort detta länge, har en ram på mitt rum med jag och en häst som betytt extra mycket, och nu ska Rodi få bli "uppsatt på väggen". Han är den häst som betytt väldigt mycket för mig, och som jag vill ha ett särskillt minne utav! Då tyckte jag att detta var ett bra sätt:)
Här är bilder jag beställde. Dem 3 svartvita har jag beställt i stort format, resten i 10x format så får dela upp dem i olika ramarna.


» Linda

Han har ju så himla fina ögon, råddjursögon!

2012-04-15 // 20:01:15

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback