Härlig dag!


Skulle åkt till stallet till halv 11 idag, men åkte dit till halv 2 istället. Jag och E skrittade ut på Dimma och Skvetta. Fixade lite i stallet och sedan skrittade jag ut på Rodi barbacka, vi red över stock å sten, över bäckar och klättrade, hittade lite vägar i skogen. Rodi tyckte det var väldigt roligt, speciellt när vi hittade en rolig väg att klättra på, sen blev det som en berg och dalbana, Rodi tyckte det var lika kul som jag!! Måste göras om!

När jag gjort klart allt i stallet gick jag in och bytte om, sedan kom det stallfolk och massa andra eftersom det var grillkväll. Var hur trevligt som helst och alla verkade ha det kul, men efterätten var klart godast;)
Fick med mig två böcker hem som jag lånat av Eva, en bock som heter Islandshästen, handlar om skötsel,hälsa och gångarter sam en annan bok som jag inte kollat på än. Älskar att läsa böcker om sånt man tycker om!
Denna dag har vart riktigt riktigt bra och kul.

Just nu sitter jag och kikar på lite tävlingar och lite annat, en bra sak idag är att nu känner man sig inte lika förvirrad ang. vissa saker.
Imorgon är en ny dag, med nya tag. Börjar dagen med att åka in till Norberg till min älskade Linnea och fotografera, sen blir det ridlektion på Forsen.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback