I follow every step you're take

Klockan är 21.08 och jag är helt slut, däckade på soffan när jag kom hem och vakna för nån timme sen. Kollade på film och nu sitter man och funderar på vad man kan hitta på.. gå och sova igen? skulle vara något för mig:)
Får börja ta sovmorgon på helgerna, men har ju så mycket jag vill hinna med så om man vaknar tidigt så hinner man med allt!

Imorgon ska jag till stallet, åker nog ut på förmiddan men man vet ju aldrig nu när pappa är ute. Har planer på att hoppa med Rodi, och rida över lite bommar:) Var ju så roligt att skutta några hinder hos Tess!!
Och sen ska vi träna lite på en grej, som vi ska försöka hinna med varje gång.... wiii vad det är roligt att hålla på med hästar, blir så glad bara av att tänka på Rodi!!
Hörs så länge




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback