Svar på kommentar

Eliina om Träning hos Tess!:
<hörde att du skulle flytta , vart ska du flytta? :/

(Svara gärna i ett inlägg på bloggen.)
Svar: Hej! Flytta ska jag inte, inte än på ett tag iallafall;) Jag kom ju in på Wången preliminärt, det betyder att man har kommit in "halft". Men i vårt fall, vi som sökit dit så har alla kommit in sålänge vi har Godkänt i alla ämnena och gärna mer, i slutet av nian.
Om jag håller betygen då, så kommer jag flytta upp till Wången och bo där. Antar att det var de du syftade på. Kommer troligen bo där i tre år- om jag gillar skolan och allt går bra-, men kommer komma hem med jämna mellanrum.
Det innebär också att jag måste lämna gamle mannen här hemma, lilla Rodi, vill jätte gärna ha med honom upp men min mamma tycker han är för gammal. Så vi får se hur det blir.
Wången ligger utanför Östersund i Alsen, ganska mysigt ställe som jag uppfattat det som. Ska även åka upp dit om några veckor är det tänkt!
Hoppas du fick ett någorlunda bra svar, tack för din kommentar:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback