Mot stallet

Idag ska jag till stallet, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Rida fina Rodi,  Blir att borsta länge idag och sen klockan 1 är det påskritt med hela stallgänget:) super goa gänget!
Jag får sån energi och blir så glad av att vara ute i stallet, där finns så bra människor runt omkring en, som stöttar en och finns nästan alltid till hand om man behöver hjälp. Det är en sån glad och positiv stämning där ute, och det är sånt som får en att må så bra. Det är skönt att komma ut till stallet och veta att det inte bara är trevliga hästar, utan härliga människor också!

Nu ska jag ladda om med ny energi och åka till stallet, kameran åker med så får den ta lite frisk luft;) Mitt stora objektiv har två små repor på linsen, så är lite ledsen över de... så går det när man lånar ut saker. Min älskade kamera♥

Skvetta i hagen, så vacker!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback