buhu vad fult...

Hejhej, jag heter Elin och hatar den här bloggen just nu. Visst har jag snygg design? nej den är skilful, tack å hej.
Är jätte irriterad, förstörde min desig totally;(( Jag vet att den är så ful som en design bara kan bli, men skulle lägga in en grej så vart allt fail och har allt på min andra dator, så nu får det se ut såhär..
 
Ridit ut barbacka på Sauta med några andra, hon fick skav igår ifrån barbackagjorden så fick bli helt barbacka, vilket jag tycker är jätte kul. Hon var väldigt fram trots att dem blivit ridna på förmiddagen. Nästan alla hästar vi ridit är 5-g så dem ligger ju på en hel del vissa utav dem. Sauta vill gärna springa efter dem andra i pass då hon inte riktigt hänger med så när dem andra sprang på och bara racea så höll jag in henne och börja jobba henne i tölten, ville att om hon skulle tölta skulle det vara rent.
 
Hon får inte springa iväg i pass utan att jag ber om det för då gör hon det hela tiden och travar knappt efter, så jag och Sussi som red hennes grå skimmel(inte islännning, nån annan ras jag inte vet namnet på) tog det lilla lugna efter dem andra. Sussis häst har bara blivit ride 15 gånger så det var jätte spännande! Är ju 4-g:s ryttare men har börjat få kläm med det här med 5gångs hästar, fick mycket beröm idag över Sautas tölt, vilket alltid gör en glad. Sen tog vi vår "galopp backe" och bara körde, släppte tyglar och allt, bara lät dem springa och stäcka på sig. Och den backen VÄLDIGT lång så vart så paff att hon orkade hela vägen då hon knappt orka halva igår.
 
Lilla S till vänster och hennes nordsvenska kille "sten" som på riktigt heter något ännu värre- Näsförsten x)
Sauta och hennes nordsvenska kille Sten som förävrigt heter på riktigt- näsförsten hahhahh!!!
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback