Ingen rubrik...

Låg uppdatering för mig, som ni kanske märker. Har blivit halv sjuk, as förkyld... tvättar och packar för fullt. Tavlor på Rodi står högst upp på listan.
 
Fått frågor ang hur det blir med mig & Rodi nu, har svarar på vissa och ignorerat vissa, ber om ursäkt för det men det är ett väldigt känsligt ämne. Man får inte ta med sig häst upp till Wången förrän efter Höstlovet som är vecka 44. vet inte om jag kommer ha med mig häst upp alls då, beror ju på om vi har råd. Får ta med mig Rodi upp, men funderar fortfarande om jag nu har råd att ha med mig en häst upp detta läsår. Nästa år ska jag söka stipendium, får jag det så är det 100% säkert att jag tar med mig en häst då. Men just nu är det lite tajt om pengar, boendet kostar, transfer, mat, och så har vi köpt in massa inför flytten.. men tanke på att vi spendera 6tusen spänn för bara ridsaker. 
 
Som sagt, har inte riktigt orka tänka på det, det ända jag vet säkert är att på Lördag åker jag, då åker jag fleeera mil och massa timmar ifrån mitt hjärta. Börjar grina halvt nu när jag skriver det- Jag ska lämna Rodi, det är allt som kommer upp. Kommer ju hem då och då, men ändå.. hur i helvete ska vi klara oss utan varandra? Vi har gått igenom saker som vissa aldrig hinner med, utvecklats så enormt. Känns skumt måste jag ju säga, känns som jag ska lämna honom, alltså lämna lämna. Fast tänker typ att jag ska åka iväg ett tag, men jag kommer tillbaka. Vet att han är hos bra folk som gosar med honom, får gå på lektioner, men är så rädd att dem som rider honom bara ska borsta lite, sadla och rida sen släppa ut han igen. För mig är det viktigt att han får bli ompysslad på länge och får den uppmärksamhet han behver, borstat, göra fin i man och svans, göra han extra fin då och då och schamponera/ duscha han. Det tycker han riktigt mycket om, som vilken annan häst gör antar jag! åååååh, kommer sakna Rodi:( 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback