Leeever... Livet här i Göteborg

Inte haft tid och ork att upd känns det som. Upp tidigt och sova sent.. Ugår var vi på liseberg, sjukt kul! Kom på en 3:e plats i T5:an väldigt roligt då det inte kändes bra i början, drivadrivadriva. Rodi var så jäkla trött men piggnade till när vi bytte varv, då tändes det till å vi satt ökningarna riktigt bra tycker jag!

I FS3-show så var det sjukt kul, bjussade verkligen på oss själva och bara hade kul. Vart lite småfel så som tölt ist för trav vid domarna men dem såg inte de. Har världens bästa Rodi."min" bästa Rodi!!! Vi slutade på en 5:e plats men så sjukt nöjd med allt, galoppen, å pussen var en favorit hos publiken. Riktigt kul känsla!:) var även invigning idag, mycket fint och dem kom med häst och vagn, stora riktigt vackra hästar...
Imorgon ska jag bara ta hand om the little big man, ta kort och kolla på fina elipage. Sen blir det ryttarfest! Nu ska jag sova.

På bild: mitt, Amandas, Tess och moas rum, väldigt stökigt haha. Freja sover här i vårt rum inatt också:)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback