Ont i krooppeeen

Helt mööööör i kroppen, ridit i 2-3 timmar i skogen och bara raceat, hästar som stuckit och galopprace på kör/ galopp banan. Lite pigga och "speciella" hästar vi rider nu, som vi lånat. Då skolans hästar är mer riktiga gångarts hästar och är inte vana vid rida ut genom stock, sten å flodar/vatten, och så blir dem lite heta. Hästarna vi red idag var sjuukt taggade, jag och Amanda bytte häst. Hästen jag ville rida är påväg hit nu med transport från Duved, förhoppningsvis rider jag henne imorgon då vi Island samt trav grupperna ha ridutflykt. Red nog den snällaste hästen:-)

Ikväll har vi grillat, och sen har vi ridit barbacka och tävlat i lag i ridhuset. På en liten Isis jag ska rida imorgon som heter sauta, sen en nordsvensk som heter Sten. Lustigt namn Haha!!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback