orkar inget:)

Dålig uppdatering i know, har haft massa tid men inte orkar eller ens haft lust. Tänker så mycket på Rodi, känns som jag ska lämna honom för evigt. Fast riktigt så är det ju inte;) Inte vart i stallet på hela veckan, haft såsåsåså mycket att göra. Imorgon är det sista dagen jag ser Rodi på huuuur länge som helst, tror jag tar med mig tårta till stallet, är skyldig de då jag ramlade av honom för ett tag sen. Nelly följer nog med och fotar oss två:)
 
Igår åkte jag för att kolla på vår nya bil, omg, nu vill jag köra bil!. Vääärldens snyggaste bil!! Men nej, jag och Ida - min syster- fick vår gamla bil, hahaha ja... vad ska man säga... tack mamma å pappa x') Det suger att jag inte kan köra så mycket eftersom jag flyttar, sen måste jag gå kurserna också. wellwell. Nu ska jag fortsätta lata mig och stirra på min packning som jag har lust att kräkas över, ush, trött på att packa...
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback