The last day, Rodi:((

Alla lag-SM bilder/delar är inte uppe än, försöker få ihop allt. Idag skritta jag och Nellie ut på Rodi och Dimma, eller ja, vart pytte tölt å trav. Pratade hela tiden, som vanligt, fast nu försökte vi mest hinna med att säga allt. Bjöd även gården på Daimtårta innan vi red iväg då jag ramde av Rodi för nån vecka sen, och sen för att jag flyttar.
 
Mina ögon ville fälla massa tårar, gick inge bra å hålla igen när vi skulle åka och stod i boxen för att gosa med Rodi... borrade in ansiktet i hans man... Rodi... "min" lilla Rodi, hur ska vi klara oss? Kan ju säga att jag ska ha med bilder på honom och mig att sätta upp på rummet. 
Börjar typ böla nu när jag skriver detta, eller ens tänker på det;(
 
Träffade även ägaren till Pjalfi idag, vi pratade och tittade till honom. Han ser mycket piggare och bättre nu, men D är väldigt ledsen och besviken och så. Har bilder på hur han ser ut nu som jag ev, kommer lägga upp imorgon. Lilla Pjalle..
 
Ikväll blev det taccos med familjen & Nellie som var hemma hos mig för första gången, HAHA! vi har liksom vart bästa vänner HUR länge som helst, och hon har ALDRIG vart hemma hos mig förrän idag... dagen innan jag åker x)  Piiiiinsamt!
 
En både skrattfylld och bölardag..



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback