<3

Gårdagens problem och besvikelser är borta, jag känner mig PIGG OCH GLAD! Solen skiner, massa snö, fjällen täcks med dimman som lyser upp den dimmiga sjön... jag ska ut och rida i paddocken på Björk med Hanna. Sånna här dagar vill jag alltid ha, där man har vänner som gör en glad, som stöttar och säger "kick that buttttt" hahah! 
Sparka ifrån som en tjur och bit till som en häst;)
 
Och dagens BÄSTA meddelande fick jag idag, pappa har beställt min julklapp. Skriver när julen närmar sig om vad det är, eller på själva julen. Är gryyymt glad över min julklapp iallafall!
 
Imorse höll Gym3 i lucia i wärdshuset, det var otroligt roligt. Dem hade klätt ut sig till lärarna och dem som jobbar på wärdshuset, gjorde en jullåt om dem och grymt kul var det. Fika och gottgott. Ni kanske märker att jag är super glad idag på sättet jag skriver. 
 
Såhär kommer resten utav veckan se ut + lite av nästa:
Torsdag: Rida, träna till showen
Fredag: Boda borg med klassen, träna till showen
Lördag: Genrep luciashow, lucia/uppvisning osvosv
Söndag: Rida?
Måndag: Pizza och kolla på The Hobbit på bio- skolan bjuder;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback