GOD JUL underbara ni!!

GOD JUL på er mina underbara läsare! Hoppas ni får en helt fantastisk dag med era nära och kära, god mat, fina julklappar och diverse. Ni glömmer väl inte att kolla på Kalle Anka och dem andra programen, tradition för vår del:-) Alltid lika roligt!
 
Blir ingen ridtur med stall ligan för min del, just nu ligger jag förhoppningsvis i min säng och sover djupt fortfarande, eller så är jag påväg att vakna- tidsinställt inlägg med andra ord- Hela familjen tog en välförtjänt sovmorgon såhär på julafton även om det hade varit skönt att rida det första man gjorde, hinner inte heller för den delen tyvärr. Men inge sura miner för de, får ju rida imorgon:-) Idag blir det att fira jul hos mormor och morfar.
 
Hoppas jag får in mycket pengar under julen så jag kan skänka extra mycket, har bestämt mig helt nu att pengarna kommer gå till Bangladesh efter mycket funderande om land. En god gärning får en på bättre humör, snart är det ju nytt år:) 
 


» Fanny

God jul!
Det är så inspirerande att en så ung skänker pengar, inte många som gör det. Du är någon man borde ta efter!

Svar: Tack! Blir så glad utav såna här kommentarer, gör ens dag lite extra bra:-)
elin eriksson

2012-12-24 // 09:13:15

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback