Igår:

Igår red jag för Berit på Ljufur, kan säga att jag verkligen behöver lov nu, bara åka hem och ta det lugnt. Det gick helt okej men just nu har jag sånt dåligt självförtoende att allt känns skit hur jag än gör. Vi hade först teori om tölten, sen fick vi se filmen på YT som många säker redan sett på Hvinur frá Holtsmúla, en helt grym häst, man blir så fascinerad å inspererad. GRYM HÄST! se filmen HÄR
 
Vi slutade tidigare eftersom vi skulle åka in till Östersund för att äta pizza och kolla på bion The Hobbit, skolan bjussa våran klass för vi tagit hand om praktikanter så bra;) 
 
Imorse hade vi en timmes lektion och nu så börjar vi klockan 1, då har vi körning. Ska packa och städa idag, åker ju hem om 2 dagar!!
 
 
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback