"Le en gång om dagen"

Jag har väldigt lätt för att bli sur, och väldigt lätt för att bli glad lika fort igen. Ler när det går bra och helt tvärt om när det inte går bra, man ser väldigt lätt på mig nu för tiden vilket humör jag är på.
Jag vill hela tiden ha kontroll över det jag gör, vill att ALLT ska gå som jag vill,
Men självklart fingerar inte livet så.

Man ser vad jag blir glad utav, osv osv. Jag själv försöker få mig och få andra att le eller skratta minst en gång om dagen, för vi har väl alla hört uttrycket "ett skratt förlänger livet" ;) man mår bra av att vara glad.

Även i svåra situationer, svåra stunder eller när man helt enkelt har en skitdag, gör nått du verkligen älskar eller se på en film som får dig på andra tankar. När jag känner mig deppad eller liknande brukar jag ut och fota eller bara mysa med hästarna, för det mår jag otroligt bra utav!!

Dagens inspo för mig, speciellt nu när julen ligger i väntan:-)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback