Markarbete och en massa pluggpluggplugg

Hade markarbete idag med Blika, gick väl okej, men är dock inte så nöjd. Känner mig ibland inte så säker från marken även fast jag jobbat så mycket och håller på mycket från marken annars... men jag vet inte, känns bara så ibland.
 
Hinner inte skriva så mycket om det, har MASSA plugg som ska in den här veckan. Från att nästan aldrig behöva plugga till att på en ha allt på en och samma gång. En positiv sak är att jag slipper göra nationella i Matte höhö;) 
 
Har räkarbetet, haha ja vi jobbar med jätte räkor. Grupp och enkilda arbete om Lag-SM som vi ska redovisa, Massa uppgifter i historia som Thord gett oss, skriva klart om praktiken samt göra träningsdagboken. Måste plugga till Grönt kort kursen som vi måste ta på Torsdag, wööö jag har det bra här ja. Hade typ glömt bort hur man pluggar, haha så länge sen var det man fick läxor. Älskar att plugga<3
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback