Önskelista & Nyårslöften!

Helt sjukt, snart ät det Jul- snart är det ett nytt år. 2013 kommer jag själv se till att det ska bli ett bra år, det händer alltid bra och saker varje år, men känns som att jag behöver en NY start!

Har knappt hunnit tänka på vad jag önskar mig i julklapp, känns som att jag har allt. Men vill förnya mig lite, varje år har jag uppdaterat mig med kameror... så året "I WANT" är en Nikon D7000. Känner att min kamera jag har nu Nikon D3100 kan jag redan så mycket om, är färdig med den helt enkelt. Vill ha mer att lära mig, mer avancerade saker och framförallt älskar jag att fippla och leka med inställningar, hitta själv helt enkelt.

Började för några minuter sen fundera på nyårslöften, här kommer några inför 2013:
-Inte äta godis
-Träna på gymmet minst 3 dagar i veckan (eller så ofta jag kan)
-vara positiv till det mesta
-spara pengar
 
Kommer troligen inte klara att jag inte får äta godis, men hålla sig borta är ju en annan femma. Man kan alltid försöka;) Träna kommer jag göra sålänge jag har tillgång till gymmet eller när det inte är massa snö så man kan träna terräng också. Vara positiv, ett mål att förbättra med andra ord! Och slutligen att spara pengar, håller faktiskt på med det nu.. tanken var att jag skulle spara ända till nästa år. MEN nu vill jag bara spendera ALLA pengar på julklappar till systrarna och handla ridkläder på Fredag- känner mig värd det.
 
Lite bilder jag tagit med min trogna Nikon D3100- En samlig utav bilder från olika tillfällen 2012!



 


Jag har en NikonD7000 och den är bääst! :DD<3

Svar: Den verkas as braa!:D<3
elin eriksson

2012-12-06 // 09:57:13

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback