"pysselmorgon"- vad ska jag hitta på nudå?:)

Nått fel med blogg appen fortfarande vilket är sjukt irriterande. Funkade inte på Beccas mobil heller. Wellwell, det är som det är.
 
Jag är så sjukt trött så kommer troligen inte bli så mycket bloggande för min del - säger jag alltid och så kommer det massa ändå höhö- är helt flummig hela jag som det kanske märks på inläggen men är glad fast trött fast ändå sjukt glad idag:D Älskar å va glad! Vi däckade klockan 4 imorse tills folk skulle ha jour och vi märkte att vi inte var på våra rum. Sen när man väl sover som en Prinsessa så kommer "dem jävlarna" och skriker klockan 11. Nackdelen med att bo på boende säger jag bara...., men finns även många fördelar:)
 
Jaja, fram till nu har jag dushat, ätit och pysslat i mitt rum. Älskar att hålla på att pyssla med smyckena och göra om, en bra sysselsättning tycker jag. Man blir glad av att hålla på och fixa, då gör man iallafall nått:)
Fyfan, vi total däckade kl 4 imorse- tills jag insåg att jag inte var på mitt rum och sov. Sen det sämsta med att bo i boende: när man somnat som en prinsessa, till klockan 11, så kommer dem jävlarna som vart borta hela natten och härjar.. Å så missa jag frukost. Jag säger bara tre ord - STRYK ska dem ha hahaha



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback