Underbara ni!!

Sitter just nu på tåget, massa timmar och byten kvar. Saknar finaste hästen där hemma!

Tack för allt stöd och fina kommentarer ni lämnat genom mitt inlägg om vad som hände mig som mindre. Visste inte att det inspirerade så många, kämpar varje dag men detta fick mig att tänka om mer- jag kan nå mina mål, det är bara jag som bestämmer hur det blir.. Likaså du! Dagens ord lyder: stå upp för varandra, var stark, visa att dur bättre än dem.

Skriver mer ikväll när jag kommit hem:-) och som sagt, under jul lovet kommer det en väldigt igenom tänkt film. Tror den kommer bli fantastiskt!



Jätte fin blogg, gillar headern :)

Svar: Tack!!:)
elin eriksson

2012-12-20 // 16:48:38
» Mini

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

2012-12-20 // 17:49:51

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback