Ni läsare gör min dag<3

Vad roligt att sååå många kikar in varje dag, för att se om det kanske...kanske...kanske kommer upp något inlägg. Det må vara tufft kan jag säga. Jag har som sagt flyttat ut helt härifrån... men bara för att ni är så underbara kommer jag lägga in något inlägg, updates osv här också. Igår när jag loggade in på bloggen hade JAG fått både kommentar OCH mejl från min STÖRSTA FÖREBILD inom ridsporten, vart så underbart gad!!!

Kommer åka till stallet på Fredag, vilket betyder att jag kommer ha väldigt tråkigt i några dagar framöver. Ska kika på lite ny utrustning, ridstövlar samt hjälm. Får se, får se;)
Har ni några enkla och roliga trick man kan lära Rodi? Typ som puss, vinka osv så får ni gärna slänga in en kommentar. ska börja träna honom lös lite då och då, men denna vecka har jag vart helt off och inte kommit ut till älskade hästen.
På Lördag är det tolkningsdag och grillning i stallet, så jäkla kul:) Vi hörs!



Han kan ju redan pussas! :)

2012-02-01 // 08:58:13
» Elin

Haha jag vet, han och Birre i stallet var as grymma på att pussas:)) Fast Rodi var så rolig, han tyckte det var roligare att använda heeela munnen xd

2012-02-01 // 13:40:59

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback