Tolkdag i Karsbo- Lite update.

Tolkdag i stallet idag. Nellie följde med, riktigt roligt har vi haft!
Red Rodi i paddocken efter, red i världens skönaste sadel vilket är Evas sadel... Den är jätte skön!! Rodi var pigg idag och nu har jag insett att jag måste lägga i en växel med träningen. Vi ska ev vara med i Lag- Sm och tävlingar till våren, så snart måste vi börja träna ordentligt. Alltså verkligen ordentligt, och ta tag i det som inte är helt rätt, så som hans "växlingar" och blandningar... det är mycket jobb som ligger bakom, det vet jag. Men om jag lär mig, så kommer det gå hur bra som helst för Rodi han kan allt detta... det är jag som behöver lära mig.
Ska kanske ut till stallet imorgon, då kommer vi verkligen köra ett bra ridpass med mycket träning. Mycket travträning i paddocken och när han känns bra kör vi lite tölt träning på vägen. Kommer nog gå bra:)
Rodi är nog bästa hästen;)
Jag & Birre på bild från dagens tolkning, riktigtriktigt rolig och mycket folk vart det också!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback