2 från Hööks

Islandsträns Claridge House®

279 Kr

''fodrad nosgrimma med vita stenar. Nosgrimma och sidostycken är fästa tillsammans och går över nacken, regleras separat. Silverfärgade spännen. En storlek.

Claridge House®
En serie i noga utvalt läder. För att få ett smidigt läder med längre livslängd, har mjukgörande och vårdande ämnen tillförts.
Vackra handgjorda träns, sadlar, gjordar och stigläder i populära modeller. Alla med rostfria metallspännen.
En serie produkter som med rätt vård kommer bli vackrare med åren.

När du väljer ett träns från Claridge House får du ett träns i bra läder till bra pris. Claridge House är vårt eget varumärke.

Vi designar och väljer tillverkare med omsorg. Våra produkter testas av erfarna ryttare innan de tas in i sortimentet.''

 

Min åsikt:

Har sett många med detta träns och det är verkligen så sjuuukt snyggt! Hööks har verkligen lyckats bra. Det enda negtiva jag kommer på just nu är att stenarna på nosgrimman lätt faller av om man inte är nog så försiktig och kan även vara lite klurigt att spänna. Annars är det toppen och priset är helt klart något som lätt skulle kunna skrika ''köp mig köp mig.... jag är så billig för att vara ett så snyggt träns'' och BAM så skulle jag köpt de;) haha!

 

Islandsträns Claridge House®

529 Kr
''Lackat läder på nosgrimma och pannband. Nosgrimman är dekorerad med äkta Swarovskistenar. En storlek.
Claridge House®
En serie i noga utvalt läder. För att få ett smidigt läder med längre livslängd, har mjukgörande och vårdande ämnen tillförts.
Vackra handgjorda träns, sadlar, gjordar och stigläder i populära modeller. Alla med rostfria metallspännen. En serie produkter som med rätt vård kommer bli vackrare med åren.''

När du väljer ett träns från Claridge House får du ett träns i bra läder till bra pris. Claridge House är vårt eget varumärke.

Vi designar och väljer tillverkare med omsorg. Våra produkter testas av erfarna ryttare innan de tas in i sortimentet.

 

Min åsikt:

Detta är varken en Hiss eller Diss från mig, tycker själva tränset är jätte fint men så synd att det är lackat på vissa ställen då jag inte är så stort fan utan det. Skulle man ta bort pannbandet så skulle det nog också bli dubbelt så snyggt! Men i övrigt tycker jag det är jätte fint, skulle nog hellre sett det i verkligheten innan jag köpt den iallafall;)






Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback