2012!!

Mål för detta år.
Jag har väldigt mycket mål att uppnå, mycket handlar om mig själv och hur jag ska förbättra mig själv som ryttare och person. Hur jag kan göra för att få bättre betyg i skolan, och samtidigt satsa hjärta och själ på hästarna. Jag har en otroligt stark känsla att om jag kämpar för det jag vill så kommer jag få ett fantastiskt år och få många glada skratt!
- Ska satsa extra mycket på de hästar jag rider regelbundet, ta så mycket lektioner jag kan för ''the boss'' och även övriga.
- Ska börja rida på Forsen en gång i veckan, kanske nån gång att det händer att jag tar med mig häst nån lektion? Ja vem vet.
- Ett mål jag verkligen vill uppnå är att börja tävla, då jag efter min första tävling på Forsen tyckte det var sjukt kul. Men först måste ja uppnå alla mina andra måsten & mål för att komma till ruta 1.
- Höja mina betyg så gott det går
-Komma in på den skolan/skolorna jag vill dvs. Wången, Dille osv.
-Sköta Skolan och se till att skoluppgifter & läxor blir gjorda.
- Bli mer positiv till saker och ting, bli en trevligare person helt enkelt:)
-Få en bättre förståelse för hästarna och ''knyta mig ann'' en eller fler hästar som jag är redo att göra allt för♥
-Alltid försöka ha bloggsuget i högsta hugg, även fast jag inte är i stallet.

Orkar inte skriva mer, men det är ungefär vad jag har tänk. Jag kommer inte ändra mig som person, men jag tror säker att jag kommer göra det när jag får träffa nya människor och ta del av fler saker, dock på ett positivt sett dvs. gladare, öppnare och positivare. Ready for fight, but on the god way..
Ska jag vara ärlig så har jag vart över extas för detta år, vill göra så mycket men har tänkt väldigt väldigt högt som tex tävlingarna. Det är inte bara att hoppa upp på Frami och rida in på banan, det krävs mycket jobb bakom som jag är redo att ta. Vi kanske inte hinner komma så långt med träningen och kanske ev nån skojj tävling, det beror ju såklart på hur vi fungerar tillsammans och hur bra allt kommer gå:-) Spännande!

Nu ska jag snart sova, fast det är nog ingen idé när musiken dunkar så huvudet spricker och folk är kvar....fortfarande. Haha och jag vill bara sova och ta det lungt. Har vi sån jätte tur så kan pappa fota imorgon (om jag inte ska rida ut).

Bild: världens bästa pappa på unghästen Blondie♥



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback