Att driva en blogg själv/ VEM ÄR RYTTAREN?!?!

Det svåra med att driva en blogg själv är att man inte "kan" ta ledigt, man känner ett behov i att skriva för andras skull och kanske lite mindre för sin egen. Så har jag känt många gånger och därav blivit som ett beroende, men jag tycker ändå att det är så himla kul att blogga, få härliga kommentarer och se statistiken ånga! Det betyder ju ändå att det jag skriver tycker andra om, då får det mig att vilja fortsätta.

Andra dagar kanske jag inte orkar alls, då har jag ingen som kan fylla ut den dagen utan måste hela tiden driva på bloggen helt själv. Kan vara skönt till en viss del, då kan man "semestra" lite. Men som jag, jag kan bestämma hur min design ska se ut, jag kan bestämma helt själv om vad jag vill skriva om och vad som är lämpligt. Denna blogg handlar liksom bara om mig och hur jag lever ett liv med både skola, hästar och allt som tillkommer! Kul och spännande:)
Det är som en öppen dagbok med lite insatta inlägg, för att ni läsare ska tycka att det blir lite extra roligt att läsa om vad jag tycker, och om mina åsikter.
Om jag inte skulle blogga nån dag, så har alla respekt för det och det är nästan alltid bra stämning. Kul tycker jag!:)

FÖRESSTEN!! Ni som var med på Forsens Maskeradtävling förra året, VEM är ryttaren som var inne på banan samtidigt som mig -Se bild- Skulle vara otroligt roligt att veta.... skrattar VARJE gång jag tänker på det där huvudet x) om ni vet vem det är eller är det du själv, länka blogg om hon har någon eller skriv bara ekipaget! Haha, kommer ihåg hur jag försökte hålla minen när jag red.... men det gick ju bara inte!


Hahaha, det där huvudet! Det är ju en snel hest! XD

2012-01-22 // 02:08:21
» Elin

HAHA :))

2012-01-22 // 14:55:46

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback