Hv Polo♥

En ny dag, med nya möjligheter. Känner mig jätte glad idag, även fast vädret inte är så bra.
Ang. mitt kamerahus, de ska skicka prisförslag på posten, så det lär väl komma idag. Alltså, om  vi inte är villiga att betala hela summan....ja då vet jag inte vad jag skulle göra. Men pappsen är så snäll:-) Skulle ev låna min mosters kamera, men hon kommer troligen inte svara...

Innan jag beger mig till skolan, så måste jag bara lägga upp denna från Hööks. HV Polo Piké tröja, älskar den rosa färgen. Finns även en hel del andra färger inne på hemsidan. Riktigt fina faktiskt! Något som slog mig nyss var att jag inte kollat in på ridbyxorna än!! Jag som alltid brukar kolla in det först^^ Som vanligt hittar jag ett par döö snygga och skriker till pappa rätt ut " Dessa vill jag haa!", så kollar jag på priset och sjunker ned i stolen.....åååh fuck! haha.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback