Jag är normal& jag lever;)

Kommer troligen komma in lite mer icke- hästinlägg då och då nu när jag trappat ned på hästar( haha hoppas jag!) får se hur länge jag klarar mig, tur att min lillfis inte är långt borta alls... kan ju nästan cykla dit, fast det skulle jag never in my life orka;) Istället läggar jag in gym/boxning på lediga dagar.
Har klarat skolan ovanligt bra -hitills- är pigg och äter mycket bättre, skolan går fort på dagarna och tänka sig att lektioner kan vara roligt... flera dar i sträck? Ja jag är frisk och jag lever, ja.
Imorgon ska jag jöka mig upp till stallet och mysa med gammelman, tror jag skrittar ut ned för alé och upp för ''galoppbackarna'', blir dock inte så mycket galopp. Eller så rider vi lite i paddocken om det inte är en isbana, han är så himla stel så jag håller på att garva ihjäl mig! Sist sist jag red honom var en varm sommardag, vi red barbacka ned till sjön med mina föräldrar och hundarna och på träningarna var han inte stel alls:) Men han är verkligen en annan häst på vintern, kan dock förstå varför han är så stel.
Han är verkligen söt♥

Medans jag är igång och pratar om lite mer skola så blev jag ännu mer peppat nu till att få högre betyg (måste ligga över 200poäng!!!) för om jag får bra betyg och gjort mig förtjänt så ska jag ha med mig egen häst till gymnasium. Ska söka bidrag och en massa, nu är det ju dags att söka det preliminära och jag börjar bli en aning nervo inför nians slut...




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback