Läsare:

Har bestämt mig för att ha kvar denna blogg, kommer smått uppdatera lite då och då när jag känner för det. Har lite hemlisar på G, så sjukt taggad! så ni får hålla utkik på bloggen. (kanske ni redan får veta det imorgon)
Om allt går som det ska, kommer bloggen bli helt omgjort, dock bilder osv men tror jag kommer behålla en del då jag troligen inte kommer ha någon speciell ide;)
Ni får jätte gärna komma med önskeinlägg, om ni vill veta något osv.

Bloggen kommer troligen bli ganska tråkig framöver, men när jag uppdaterar, skriver osv så ska jag tänka igenom inläggen så det blir någorlunda intressanta. Hoppas ni stannar kvar till jag gör en ''come back'' på RIKTIGT:)





Kollar din blogg 1234232334gånger varje dag, hoppas du gör en riktig som du säger come back sen. Kommer fortsätta kolla din blogg och hoppas på småinlägg eller nogått. Kram:DD älskar din blogg!!

2012-01-08 // 15:25:44

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback